Že 44. let je minilo, odkar je Ptuj prepoznal potrebo po izgradnji obvoznice.
Leta 2004 je državni zbor sprejel RESOLUCIJO O NACIONALNEM PROGRAMU IZGRADNJE AVTOCEST V REPUBLIKI SLOVENIJI (ReNPIA) v katerem je zagotovil finančno konstrukcijo za obvoznico. Od takrat pa do danes v resnici še vedno nimamo zagotovljene trase, po kateri bi ta cesta potekala in bi bila prava obvoznica – ki bi promet odmaknila od naselij Budina, Brstje in Spuhlja. Politiki so prihajali in odhajali, obljubljali rešitve ter zavajali javnost z neizvedljivimi trasami, uradniki pa so naročali nove in nove študije, zakatere so šli milijoni davkoplačevalskega denarja in čakali na naslednjo vladno garnituro – ljudje pa na tej cesti umirajo
Evropska unija je sofinancirala avtocestno omrežje v Sloveniji, ker je to del TEN-T Adriatic transportnega koridorja ravno z namenom, da se tovorni promet umakne na avtoceste. Evropski koridor za transport poteka po podravski avtocesti in ne po glavni cesti G1-R. Odsek Ptuj – Središče ob Dravi in Ptuj- Zavrč skrajša transportno pot le za nekaj kilometrov od predpisanega koridorja, pa vendar še vedno ni primernih omejitev tovornega prometa.
Celoten Javni poziv v .pdf